Kas yra dropshipping’as?

„Dropshipping” – tai užsakymų vykdymo būdas, leidžiantis įmonėms pardavinėti produktus neturint atsargų ir netvarkant inventoriaus. Šis procesas veikia taip, kad įmonė bendradarbiauja su dropshipperiu, kuris saugo atsargas ir įmonės vardu tiesiogiai siunčia užsakymus klientams. Ši tiekimo grandinės valdymo sistema pastaraisiais metais tampa vis populiaresnė, ypač tarp internetinių mažmenininkų, kurie nori išplėsti savo produktų pasiūlą neinvestuodami į papildomus išteklius.

Dropshippingo privalumai

Vienas iš pagrindinių dropshippingo privalumų – galimybė įmonėms sutaupyti laiko ir pinigų. Perdavus produktų sandėliavimą ir pristatymą užsakomosioms paslaugoms, įmonėms nebereikia investuoti į patalpas atsargoms laikyti ar darbuotojus, kurie siunčia prekes. Taip galima sutaupyti daug lėšų, kurias galima investuoti į verslo plėtrą arba produktų linijų plėtrą. Be to, jei atsargas tvarko dropshipperis, įmonėms nereikia rūpintis atsargų pertekliumi ar neparduotais produktais.

Be sutaupytų lėšų, dar vienas svarbus privalumas yra tas, kad įmonėms lengviau pasiūlyti įvairesnių produktų, nereikalaujant didelių išankstinių investicijų į visų jų atsargas. Tai suteikia įmonėms daugiau lankstumo renkantis parduodamą produkciją ir leidžia prireikus greitai pridėti naujų prekių, neužimant joms fizinės vietos sandėlyje ar biure.

Galiausiai, naudojantis dropshipperio paslaugomis, išvengiama daugelio logistinių rūpesčių, susijusių su internetinio verslo vykdymu, pavyzdžiui, dėžių pakavimo ir siuntų planavimo. Dropshipperiai gali atlikti šį veiksmą verslo vardu, todėl jiems patiems nereikia gaišti laiko siuntimo paslaugų koordinavimui.

Kaip veikia dropshippingas?

Procesas prasideda nuo to, kad surandate patikimą dropshipperį, kuris prekiauja jūsų klientams siūlomomis prekėmis, ir deratės dėl tokių sąlygų, kaip kainos ir pristatymo terminai. Kai tai bus nustatyta, sukursite šių prekių sąrašus savo svetainėje arba tokioje prekyvietėje kaip „Amazon” ar „eBay”, kartu su išsamiais aprašymais ir nuotraukomis, kurias pateiks dropshipperis. Kai bus gautas užsakymas, tiesiogiai iš savo svetainės ar platformos jį perduosite tiekėjui, kuris supakuos ir išsiųs prekę tiesiai iš savo sandėlio per iš anksto nustatytą terminą, kurį abi šalys nustato bendradarbiavimo pradžioje (paprastai per 1-2 dienas). Tuomet iš kliento gausite mokėjimą, iš kurio bus atimti visi galimi pardavimo mokesčiai, taip pat kai kurių tiekėjų taikomas apdorojimo mokestis, kai užsakymas sėkmingai pateikiamas per jų platformą (paprastai apie 3-5 %).

Privalumai klientams

Dropshippingas suteikia daug privalumų ir klientams, pavyzdžiui, jie gali lengviau nei bet kada anksčiau rasti unikalių produktų daug mažesnėmis kainomis, nei siūlo įprastos mažmeninės parduotuvės, nes sumažėja su dropshipperiais susijusios pridėtinės išlaidos, palyginti su įprastinėmis parduotuvėmis. Be to, klientams nereikia nerimauti, kad jie praras pinigus, jei nuspręs, kad jiems nepatinka tai, ką užsisakė, nes dauguma dropship mažmenininkų siūlo paprastą grąžinimo politiką, pagal kurią jie gali nemokamai siųsti atgal nepageidaujamus daiktus ir atgauti visus pinigus, įskaitant pradinius siuntimo mokesčius, padengiančius siuntimo į abi puses išlaidas, patirtas grąžinant daiktą atgal į tiekėjo sandėlį (paprastai esantį kažkur užsienyje). Galiausiai, klientams taip pat patogu, nes dauguma patikimų tiekėjų yra supaprastinę kasos procesus, leidžiančius pirkti keliais paspaudimais, užuot pildžius ilgas formas ir kiekvieną kartą perkant ką nors naujo mažmenininko svetainėje rankiniu būdu pateikus mokėjimo duomenis.

Dropshippingo trūkumai

Nepaisant daugybės privalumų, yra keletas su drop shipping susijusių trūkumų, kuriuos reikėtų apsvarstyti prieš steigiant parduotuvę, įskaitant kainų konkurenciją (nes keli pardavėjai paprastai sandėliuoja tą patį produktą), nepakankamą pristatymo terminų kontrolę dėl nenuspėjamų sąlygų, su kuriomis susiduriama gabenant prekes į užsienį, kitas galimas grėsmes, kylančias dėl tarptautinių sandorių, pavyzdžiui, sukčiavimo, klastojimo, vagysčių ir t. t., galimas kokybės problemas, kylančias dėl netinkamai saugomos netinkamai supakuotos pažeistos prekės ir t. t, sunkumai, su kuriais susiduriama grąžinant netinkamo dydžio ir spalvos prekę dėl skirtingos pardavėjų prekių grąžinimo politikos, galiausiai, kalbos ir kultūros skirtumai tarp pirkėjų ir pardavėjų sukuria bendravimo kliūtis, dėl kurių kyla nesusipratimų, o tai lemia tolesnius ginčus, jei jie nėra tinkamai valdomi, profesionaliai sprendžiami abiem dalyvaujančioms šalims iš karto pradedant pačią partnerystės sutartį, todėl tampa labai svarbu kreiptis profesionalių patarimų patarimų į teisės ekspertus, pramonės veteranus imtis reikiamų veiksmų, kad apsisaugotumėte nuo būsimų įsipareigojimų, teisingai pradėti sėkmės kelią.

Apskritai drop shipping suteikia puikių galimybių verslininkams, norintiems įsiveržti į elektroninės prekybos sritį, sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę reikalingos minimalios investicijos investicinis kapitalas infrastruktūra veiklos pridėtinės išlaidos palyginti nedidelės, palyginti su tradicinėmis parduotuvėmis, bet taip pat vienodai įmanomos ir didesniems įsitvirtinusiems prekių ženklams, ieškantiems naujų galimybių, siekiantiems paįvairinti esamą produktų liniją greičiau pasiekti užsienio rinkas be rūpesčių, nes ji gali greitai plėstis ir pasiekti įvairias demografines grupes tarptautiniu mastu, ypač esant dabartinei klimato pandemijai, kai apsipirkimas dėl fizinio kontakto tapo sudėtingas, net neįmanomas tam tikrose vietovėse, kuriose neįmanoma saugiai vėl atidaryti parduotuvės, tačiau vis dar įmanoma išlaikyti veiklą virtualiai, visapusiškai pasinaudojant šiandien turimomis technologinėmis priemonėmis, sėkmingai įveikti neaiškius uolėtus vandenis, kurie laukia ateityje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *